Dostawa

Dostawa zakupionych produktów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej oraz InPost

List polecony priorytetowy - 9 zł

Kurier DPD - 17 zł

InPost - 12 zł

Odbiór osobisty - 0 zł

W koszt przesyłki wchodzi zarówno opłata za wysyłkę jak i koszt zapakowania. Cennik dotyczy przesyłek krajowych.

W przypadku zakupu kilku przedmiotów koszt przesyłki kurierskiej jest jeden, natomiast koszt przesyłki pozostałych operatorów zostaną podane po przejściu do koszyka.

 

Realizacja zamówień

Przyjęte zamówienia realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych. 

Czas  realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie oraz otrzymania wszystkich niezbędnych danych (m.in. danych do personalizacji).

Jeżeli zależy Państwu na wcześniejszym zrealizowaniu zamówienia prosimy o kontakt.

 

Czas dostawy 

99% przesyłek dociera do naszych klientów następnego dnia roboczego.

Dla Państwa bezpieczeństwa prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera oraz zgłaszanie ewentualnych niezgodności co do stanu przesyłki. 

 1. Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego

Pudełko nie powinno posiadać dziur, wgnieceń i innych uszkodzeń. Powinno być nienaruszone i szczelnie zamknięte. Taśma bezpieczeństwa nie może być przerwana lub przecięta.

Zgłoszenie szkody sprzedawcy

a) Jeśli wszystko jest w porządku, możesz podpisać list przewozowy.

b) Gdy przesyłka wzbudza zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.

c) Jeśli jednak zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Odebrane z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj kuriera, ale wykonaj kroki opisane poniżej.

 

2. Sprawdź zawartość przesyłki

Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy produkty są nieuszkodzne i czy dostawa jest kompletna. Kurier ma obowiązek poczekać, aż zawartość przesyłki zostanie sprawdzona.

a) Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu otrzymanych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dowodem zakupu, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Zaznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego jeśli występuje. Jest to bardzo istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem sprawdź czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.

b) Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu szkody.

c) Gdyby kurier nie chciał poczekać, poinformuj, że będzie musiał przyjechać ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj niezwłocznie firmę przewozową o zdarzeniu.

Kontakty do przewoźników:

  • DPD – 801 400 373 lub (22) 577 55 55
  • Poczta Polska – 801 333 444 lub (+48) 438 420 600
  • InPost - 746 600 000 lub 722 444 000.

3. Zgłoszenie szkody sprzedawcy

O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl